Centrum pomoci
Doprava a platba
Ostatné témy
Kedy obdržím tovar, ktorý som si objednal? Aké sú doby dodania tovaru?
+ -V prípade, že zakúpený tovar bol pri zadávaní tvojej objednávky skladom, bude ti odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdržaní tvojej platby (v prípade dobierky platí to isté).
V prípade, že tovar (časť tovaru) nebol pri objednaní skladom, odošleme ti ho v termíne, ktorý bol v čase objednania uvedený pri danom type výrobku priamo na našom e-shope. Dostupnosť nájdeš aj v Potvrdení tvojej objednávky, ktoré ti príde na email.
Doba dodania: 2-3 pracovné dni (v závislosti od krajiny dodania)
Bližšie informácie o spôsobe doručenia a spôsobe platobnej metódy získaš priamo v košíku.
Ako môžem sledovať svoju zásielku?
+ -Vyexpedovanie tovaru ti vždy potvrdíme e-mailom, v ktorom nájdeš aj sledovacie číslo tvojej zásielky, aby si bol informovaní, kde sa práve zásielka nachádza.
Zásielku môžeš sledovať po zadaní tvojho sledovacieho čísla.
Do akých krajín doručujete vaše výrobky?
+ -Tovar doručujeme do celého sveta. Pre objednávku do zahraničia použi prosím náš e-shop www.barebarics.com, pre doručenie do Českej republiky www.barebarics.cz, pre doručenie do nemecky hovoriacich krajín www.barebarics.de.
Ako môžem zaplatiť za objednaný tovar?
+ -Online platbou s kreditnou bankovou kartou cez platobnú bránu GoPay. (0 €)
Bankový prevodom (0 €)
Dobierkou
Každá krajina má iný spôsob platobnej metódy. Bližšie informácie o spôsobe doručenia a spôsobe platobnej metódy získaš priamo v košíku.
Ako postupovať v prípade problémov s platbou?
+ -Ak sa vyskytol akýkoľvek problém so zaplatením tvojej objednávky, kontaktuj nás, prosím, emailom na info@barebarics.sk
V prípade, že tvoja platba cez platobnú bránu neprebehla úspešne, nie je nutné vytvoriť novú objednávku. Prosím neodkladne kontaktuj zákaznícky servis.
Poradíme ti s výberom a odpovieme na všetko, čo ťa zaujíma.