Centrum pomoci
Objednávka

Ako môžem zmeniť svoju objednávku?

+ -

V prípade, že v objednávke potrebuješ vykonať zmenu v kontaktných údajoch (emailová adresa, telefónne číslo, doplnenie adresy doručenia), kontaktuj nás prosím na náš e-mail info@barebarics.sk.

Tieto zmeny v objednávke sa dajú uskutočniť len do momentu vyexpedovania tvojej objednávky z nášho centrálneho skladu, preto nás, prosím, kontaktuj čím skôr.

Zadal som omylom rovnakú objednávku dvakrát, ako mám postupovať?

+ -

V prípade duplicitne zadanej objednávky, nás, prosím, informuj o duplicite objednávky so žiadosťou o storno jednej z objednávok na info@barebarics.sk.

Ako môžem objednávku stornovať?

+ -

V prípade, že si sa z akéhokoľvek dôvodu rozhodol tvoju objednávku stornovať, napíš nám tvoju požiadavku čím skôr na email info@barebarics.sk.

Stornovanie objednávky sa dá uskutočniť len do momentu vyexpedovania tvojej objednávky z nášho centrálneho skladu, preto nás kontaktuj čo najskôr.

Ako môžem vytvoriť objednávku?

+ -

Objednávku môžeš vytvoriť priamo na našom e-shope:

www.barebarics.com (anglicky - po celom svete)

www.barebarics.sk (Slovenská republika)

www.barebarics.cz (Česká republika)

www.barebarics.de (Nemecko).

Pri zadávaní objednávky sa môžeš alebo nemusíš zaregistrovať. Registráciou do nášho newslettra získaš prístup k najnovším správam a zľavám. Stav svojej objednávky môžeš sledovať prihlásením sa do svojho registrovaného účtu.

Po zadaní objednávky ti vždy pošleme potvrdenie o objednávke na tvoj e-mail.