Centrum pomoci
Objednávka
Ostatné témy
Ako môžem zmeniť svoju objednávku?
+ -V prípade, že v objednávke potrebuješ vykonať zmenu v kontaktných údajoch (emailová adresa, telefónne číslo, doplnenie adresy doručenia), kontaktuj nás prosím na náš e-mail info@barebarics.sk.
Tieto zmeny v objednávke sa dajú uskutočniť len do momentu vyexpedovania tvojej objednávky z nášho centrálneho skladu, preto nás, prosím, kontaktuj čím skôr.
Zadal som omylom rovnakú objednávku dvakrát, ako mám postupovať?
+ -V prípade duplicitne zadanej objednávky, nás, prosím, informuj o duplicite objednávky so žiadosťou o storno jednej z objednávok na info@barebarics.sk.
Ako môžem objednávku stornovať?
+ -V prípade, že si sa z akéhokoľvek dôvodu rozhodol tvoju objednávku stornovať, napíš nám tvoju požiadavku čím skôr na email info@barebarics.sk.
Stornovanie objednávky sa dá uskutočniť len do momentu vyexpedovania tvojej objednávky z nášho centrálneho skladu, preto nás kontaktuj čo najskôr.
Ako môžem vytvoriť objednávku?
+ -Objednávku môžeš vytvoriť priamo na našom e-shope:
www.barebarics.com (anglicky - po celom svete)
www.barebarics.sk (Slovenská republika)
www.barebarics.cz (Česká republika)
www.barebarics.de (Nemecko).
Pri zadávaní objednávky sa môžeš alebo nemusíš zaregistrovať. Registráciou do nášho newslettra získaš prístup k najnovším správam a zľavám. Stav svojej objednávky môžeš sledovať prihlásením sa do svojho registrovaného účtu.
Po zadaní objednávky ti vždy pošleme potvrdenie o objednávke na tvoj e-mail.