Centrum pomoci
Vrátenia a reklamácie

Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?

+ -

Vrátenie zakúpeného výrobku môžeš vykonať do 14 dní od dátumu prevzatia zásielky so zakúpeným tovarom. Platí pre krajiny EÚ a USA.

Vrátenie tovaru  spolu s Odstúpením od zmluvy je potrebné registrovať online na tomto linku:  kliknutím na tento odkaz.

Po splnení podmienok ti vrátime peniaze do 14 kalendárnych dní od dátumu doručenia tovaru k nám, tým istým platobným spôsobom, akým sme od teba platbu prijali. V prípade platby na dobierku (platí len pre konkrétne krajiny dodania) je nevyhnutné, aby si zadal IBAN v online dokumente Odstúpenie od zmluy.

Viac informácii k vráteniu tovaru nájdeš v našich Obchodných podmienkach.

Kto znáša náklady na poštovné v rámci vrátenia tovaru?

+ -

Náklady na poštovné pri vrátení tovaru znáša Kupujúci, tak ako je uvedené v našich Obchodných podmienkach. Pokiaľ nie je uvedené inak.

Ako mám postupovať pri reklamácií tovaru?

+ -

Pre rýchle a kvalitné vybavenie reklamácie, prosím, klikni na tento odkaz.

Prosím, aby si vytvorený PDF dokument s názvom Reklamačný formulár priložil k reklamovanému tovaru. Reklamovaný tovar pošli iba v prípade, že je hygienicky nezávadný. V prípade, že odošleš na reklamáciu tovar hygienicky závadný, máme právo odmietnuť takúto reklamáciu. Reklamovaný tovar nám odošli na adresu:

Be Lenka s.r.o.

Industry Park - PCHZ

P.O. Hviezdoslava 42

010 01 Žilina

V poslednom kroku registrácie reklamácie máš možnosť využiť bezplatný DPD zvoz (platí pre vybrané krajiny).

❗ Do krabice s reklamovaným tovarom, prosím, prilož:

  1. Reklamačný formulár, ktorý sa automaticky vytvorí zadaním údajov v procese Reklamácie tovaru.

Na základe správnosti vložených údajov a dodržania podmienok reklamácie bude tvoja reklamácia registrovaná v našej spoločnosti.

Upozornenie:

Kupujúci je povinný odovzdať predávajúcemu reklamovaný tovar, vrátane všetkých jeho súčastí, v hygienicky nezávadnom stave umožňujúcom bezpečnú manipuláciu s tovarom ďalšími osobami. V opačnom prípade je predávajúci oprávnený reklamáciu tovaru odmietnuť.

Uplatnenie reklamácie sa vzťahuje výlučne na tovar zakúpený prostredníctvom nášho e-shopu. V prípade tovaru zakúpeného u našich obchodných partnerov alebo v kamenných predajniach, prosím, kontaktuj priamo daného predajcu alebo predajňu, u ktorého si realizoval nákup tovaru.