Centrum pomoci
Vrátenia a reklamácie
Ostatné témy
Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?
+ -Vrátenie zakúpeného výrobku môžeš vykonať do 14 dní od dátumu prevzatia zásielky so zakúpeným tovarom. Platí pre krajiny EÚ a USA.
Vrátenie tovaru spolu s Odstúpením od zmluvy je potrebné registrovať online na tomto linku: kliknutím na tento odkaz.
Po splnení podmienok ti vrátime peniaze do 14 kalendárnych dní od dátumu doručenia tovaru k nám, tým istým platobným spôsobom, akým sme od teba platbu prijali. V prípade platby na dobierku (platí len pre konkrétne krajiny dodania) je nevyhnutné, aby si zadal IBAN v online dokumente Odstúpenie od zmluy.
Viac informácii k vráteniu tovaru nájdeš v našich Obchodných podmienkach.
Kto znáša náklady na poštovné v rámci vrátenia tovaru?
+ -Náklady na poštovné pri vrátení tovaru znáša Kupujúci, tak ako je uvedené v našich Obchodných podmienkach. Pokiaľ nie je uvedené inak.
Ako mám postupovať pri reklamácií tovaru?
+ -Pre rýchle a kvalitné vybavenie reklamácie, prosím, klikni na tento odkaz.
Prosím, aby si vytvorený PDF dokument s názvom Reklamačný formulár priložil k reklamovanému tovaru. Reklamovaný tovar pošli iba v prípade, že je hygienicky nezávadný. V prípade, že odošleš na reklamáciu tovar hygienicky závadný, máme právo odmietnuť takúto reklamáciu. Reklamovaný tovar nám odošli na adresu:
Be Lenka s.r.o.
Industry Park - PCHZ
P.O. Hviezdoslava 42
010 01 Žilina
V poslednom kroku registrácie reklamácie máš možnosť využiť bezplatný DPD zvoz (platí pre vybrané krajiny).
❗ Do krabice s reklamovaným tovarom, prosím, prilož:
- Reklamačný formulár, ktorý sa automaticky vytvorí zadaním údajov v procese Reklamácie tovaru.
Na základe správnosti vložených údajov a dodržania podmienok reklamácie bude tvoja reklamácia registrovaná v našej spoločnosti.
Upozornenie:
Kupujúci je povinný odovzdať predávajúcemu reklamovaný tovar, vrátane všetkých jeho súčastí, v hygienicky nezávadnom stave umožňujúcom bezpečnú manipuláciu s tovarom ďalšími osobami. V opačnom prípade je predávajúci oprávnený reklamáciu tovaru odmietnuť.
Uplatnenie reklamácie sa vzťahuje výlučne na tovar zakúpený prostredníctvom nášho e-shopu. V prípade tovaru zakúpeného u našich obchodných partnerov alebo v kamenných predajniach, prosím, kontaktuj priamo daného predajcu alebo predajňu, u ktorého si realizoval nákup tovaru.